יום שבת, 7 ביולי 2012

חגיגה בסנוקר לצפייה ישירה

זוג נוכלים קטנים חנוכה וגבריאל שנוהגים לרמות ו"לעקוץ" אנשים מפסידים במשחק סנוקר והם נאלצים לתת למנצח המחאה ללא כיסוי. האיש לו הפסידו מתברר בדיעבד כסלבדור, מיליונר ואיש הפשע המאורגן. כשההמחאה חוזרת מתכוון גבריאל למכור את דירתו, אך לפי צוואת אביו אסור לו למכור את הדירה עד שאחיו התאום עזריאל (שהוא ההיפך הגמור ממנו - "לא שותה, לא מעשן, לא משחק סנוקר") - יתחתן. גבריאל מנסה לשדך לעזריאל את בת הרב שבה עזריאל מאוהב, אך בבת הרב מעוניין גם סלבדור עבור אחיינו מושון. כדי לפתור את הבעיה מתחזה חברו של גבריאל ל"רבי חנוכה בן משה הלוי השדכן". חנוכה מנסה לדבר אל לבו של הרב כדי שייתן את בתו לעזריאל - שאליו מתחזה לעתים אחיו התאום, כדי להציל את המצב. המצב שמסתבך מוביל לסיטואציות משעשעות ומצחיקות , ובסופן כמובן מגיע הסוף הטוב.

יופי של צרות לצפייה ישירה

הסרט מתאר את חייה של בחורה בשם עופרה (יונה אליאן) שבורחת מהחתונה שלה מכיוון שהיא לא אוהבת את החתן שלה. היא משכירה דירה בתל אביב, שם גר גם ארמונד (זאב רווח), ג'יגולו מקומי ובעל הדירה המשונה (טוביה צפיר). הקשר בין השניים מתחמם ומתקרר לסירוגין, ובמקביל משפחתה שולחת חוקר (גבי עמרני) על מנת לנסות ולאתרה.

ספר נשים לצפייה ישירה

ויקטור הוא עובד ניקיון בעירייה ואב לשבעה ילדים. אחיו התאום, מישל, הוא ספר נשים. האחים לא דיברו ביניהם שנים רבות, אולם כאשר ויקטור מסתבך בגניבת גדולה של כסף ממקום עבודתו, הוא פונה לאחיו, והם מתחלפים בתפקידים. מכאן והלאה מתחילה התסבוכת כאשר מנהליו של ויקטור מעוניינים להסתיר את הגניבה משום שמדובר בכסף לא חוקי ואילו החוקר (גבי עמרני) מתעקש לחקור את המקרה לעומקו.

הגונב מגנב פטור לצפייה ישירה

ששון (זאב רווח) הוא עבריין בעל "אלף פרצופים", העובד בשיתוף פעולה עם חברו ז'אקו (ז'אק כהן). מפקח-משנה דוידזון (אילן דר) ושותפו סמל יענקל'ה (יענקל'ה בן-סירא) תופסים את ששון מבצע פשע על חם. ששון נשפט ונשלח למאסר של שנתיים בפועל ושנה על תנאי. אחרי יציאתו מבית הכלא מתכנן ששון להתנקם בפקד-משנה דיין שתפס אותו וגם התחתן עם חברתו רחל (מונה זילברשטיין). לאחר מכן הוא ושותפו, ז'אקו, שודדים על ידי תרגילי עוקץ ומבצעים תעלולים שונים. בסוף הסרט ז'אקו נתפס ונשלח לכלא רמלה. ששון חברו צונח ממטוס היישר לבית הכלא.

אלכס חולה אהבה לצפייה ישירה

סיפור התבגרות קומי-נוסטלגי על רקע תקופת הצנע בישראל של שנות ה-50. גיבור הסרט הוא אלכס (איתן אנשל) בן ה-13 שעומד לפני בר-המצווה שלו. לאלכס אמא פולנייה (חנה רוט) טיפוסית ואבא שסובל בשקט (אברהם מור). בשל המצב הכלכלי הקשה הם נאלצים לחלוק את דירתם עם דייר משנה פרסי היפוכונדר ופרימיטיבי בשם פארוק (יוסף שילוח) שמנהל מלחמת חורמה בקרחת שלו באמצעות מרקחות שונות ומשונות. אלכס מתאהב בבת כיתתו החדשה והיפהפייה מימי (יעל וסרמן), עד אשר לתמונה נכנסת לולה בת הדודה שלו מחו"ל (שרון הכהן), שהגיעה לישראל לחפש את טאדק אהובה, שנלקח על ידי הנאצים בשואה ועקבותיו נעלמו. אלכס מתאהב בה והיא מצדה מעניקה לו את החוויה המינית הראשונה שלו. הסרט משחזר את האווירה ששררה בישראל בשנות ה-50 ובעיר תל אביב, שבה מתרחשת העלילה, בפרט. הסרט מציג את הצנע, השוק השחור, שידורי המדור לחיפוש קרובים ברדיו, הלבוש, צורות בילוי של התקופה ומלווה במוזיקה של אותה התקופה. כמו כן, הוא מציג את אורח החיים של תל אביב הקטנה באופן נוסטלגי ומודגשים בו אתרים נוסטלגיים כקולנוע עדן, תחנת הרכבת הישנה וחוף תל אביב של אז.

קונילמל בקהיר לצפייה ישירה

קוני למל (מייק בורשטיין) הוא מורה חסידי לחוזרים בתשובה בישוב בעל צביון חרדי. אשתו נפטרה ויש לו שני ילדים. אחיו התאום והחילוני מוני הוא בדרן ושחקן תיאטרון המעלה מופעים משותפים עם חברתו יונה (חנה לסלאו). בעקבות הבטחה של תשלום של מטבעות יקרות בשווי מיליון דולר עבור העברת ספר תורה יקר שיועבר על ידי קוני לקהילה היהודית בקהיר מחליט הבוס של מוני (משה איבגי) שהוא גם הבוס של ארגון פשע קטן, לחטוף את קוני ולשלוח את אחיו השחקן מחופש בדמותו עם ספר התורה כדי שהוא יקבל עבורו את הכסף. כדי להכין את השטח למוני שולחים הפושעים את יונה מחופשת לבחור חסידי קרוב משפחה של קוני. ההחלפה מצליחה ויונה מתקרבת אל קוני ועוזרת לו בטיפול בילדים וכך מכשירה את הקרקע להחלפה. הפושעים חוטפים וכולאים את קוני, ומוני מחופש לקוני לוקח את ספר התורה לקהיר, מקבל את הכסף, ומצליח לברוח לפושעים ולהביא את הכסף לקוני שבינתיים הצליח אף הוא לברוח מהפושעים. כאשר מביא קונילמל את הכסף לסבו, מתברר כי המטבעות שהביא הינם מטבעות מזויפים.

בובה לצפייה ישירה

גיבור הסרט, בובה (זאב רווח), הוא פועל במזנון בתחנת דלק מבודדת בנגב, החי בבדידות ובעוני לאחר שלקה בלקות שכלית בעקבות פציעה בקרב במהלך שירותו בחיל שריון (זאת בניגוד למחזה עליו מבוסס הסרט ובו בובה היה פגוע מלידה). אל מזנון הדרכים בו עובד בובה מגיעה צעירה החולמת להיות רקדנית מקצועית (חני נחמיאס). הצעירה מבקשת מבובה לשהות אצלו למשך ימים אחדים עד לתחרות הדיסקו שהיא עתידה להשתתף בה. השניים מתחילים להיקשר זה לזו. הקשר הולך ומתחזק למרות שאלי (אלי דנקר), אחיו העבריין של בובה, מקיים עם הצעירה יחסי מין בכפייה ולמרות שמסתבר שהיא הרתה לאלי. מפגש אלים עם עבריינים המחפשים אחר אלי (יוסי גרבר, אשר צרפתי ואלברט אילוז) מציב בפני הקשר אתגרים קשים בהרבה.

קונילמל בתל אביב לצפייה ישירה

לכבוד יום הולדתו התשעים מכריז קוני למל הסב, שהנכד הראשון מבין צמד התאומים שיעלה לארץ ויתחתן עם יהודיה, יקבל חמישה מליון דולר. קוני ומוני, האחד אברך צעיר והשני מתפקר שחי עם בדרנית מפוקפקת וגויה, מנסים את מזלם ומגיעים לארץ. מוני שואל את זהותו של קוני וקוני בדרכו לארץ מתאהב במרילין הגויה של מוני. בסוף מסתבר שאין כסף, אך אהבה יש בשפע

תלווה לי את אשתך לצפייה ישירה

ששון (זאב רווח) רוכש מסעדה במחיר מציאה בסמוך לסדום. הוא מגיע לשם עם יונה אשתו (יונה אליאן) על מנת להקים את העסק, כשהילדים נמצאים אצל אימה לזמן מה. כאשר הוא מגלה כי המסעדה שקנה אינה עוברת על הכביש הראשי, אלא על כביש צדדי נטוש, הוא מחליט להציג את אשתו כאלמנה, ואת עצמו כאחיה שהגיע לעזור לה לזמן מה. עובדה זו גורמת לגברי האזור להגיע ולהתארח במסעדה, ואף לעזור להם בהגדלת ההכנסות. המפסידה העיקרית מסיפור זה הינה אלמנה שהעסק שלה ננטש בעקבות הגעתם של ששון ויונה לאזור, ונוסף על כך היא מתאהבת בששון. אולם, כמו בכל סרטי זאב רווח, העלילה מסתבכת ותושבי העיר מגלים את הרמאות של ששון.

צ'ארלי וחצי לצפייה ישירה

ואן דאם - בשליחות החוק לצפייה ישירה

עג'מי לצפייה ישירה

כבוד לצפייה ישירה

זוהי סדום לצפייה ישירה

אחותי היפה לצפייה ישירה

שלוש אמהות לצפייה ישירה

ללא גבולות לצפייה ישירה

בובספוג הסרט לצפייה ישירה

http://youtu.be/R__ZJKWo6tU

לופו בניו יורק לצפייה ישירה